0014

hejhej
nu är vi hemma från stan !
Det gick ungefär så här.
Amanda och jag bestämde oss för att ta 20 över 10 bussen. Och när vi kom dit började fredde snacka om att någon misshandlat robin.  Vi fattade precis NADA. Linus tvingade oss att komma till donken. Där vi fick en milkshake av honom (tack :P )
sen ringde jag emma k och frågade henne var de var någonstans .. Ungefär så här :

Jag: hej ! var är ni ?
Emma : Vid stationen
jag : Ehh... Busstationen ?
Emma : nejj, polis..
Jag : POLIS?
Emma : jaa, de ska anmäla den där killen som slog robin.
Tystnad
Jag : Var ligger den ?
Emma: vero moda
Jag: Okej. Hejdå

Några minuter senare

Jag: hej! var faaan ligger vero moda?!?
Emma: ehh.. Längst bort.. Vänta, JAG SER ER!
Jag : okej, hjejdå !

Lite knäppt, men , men.
Sen skulle alla äta. vi hade ingen jevla aning om vart de var. sen ganska långt efter sa anton att vi skulle gå till slussen för att de var där. Vi stannade och köpte typ ett tugummi var innan. sen skulle vi gå över en bro, som skulle öppnas för att en båt kom.. Det var skit läskigt !!
sen började killarna bomba godis på båten! sen började vi gå tillbaka och så.
Jag köpte en cardigan ( 149 kr )
Och ett linne ( 49 kr )
Alltså 200 för alltihop. Sen åkte typ alla ( buu )
Fast killarna provade ju smink oxå.. ellr , iallafall anton ......
Sen när alla hade åkt tog amanda och jag oss en varsin glass, sen åkte vi hem .


KRAMOCHALLTANNATSKIT (jag gillar typ den bäst )


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var rolig dag det!! :)<3

2009-03-30 @ 17:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0