0013 : BUSA

HHEJ <3
Nu sitter jag hemma med amanda och väntar på att vi ska få åka till stan.

Men amanda och jag, vi är busungar, så vi ska busa som in i helvette.

. Nu ärre så här, om  man ska vara riktigt busiga, hjälper det inte bara att göra ett bus, utan man måste göra flera, så vi har bästemt oss för två hittils (jah vet, vi är så jekla smarta) Fast busen kommer inträffa nästan i slutet, så det blir en lång onödig jävla väntan. Men man måste ha tålamod om man vill vara en duktig busare. Annars blir det inget bus, eller hur ?
Aja, orka skriva om bus . Jag har viktigare saker att skriva om, så allvarlig som jag är....
Okej, jag är inte ett dugg alvarlig, om man måste vara ärlig.
Är det någon annan som har försökt lyssna på Flo rida, right round på youtube ?
Det har iallafall jag!, och.. det går SKIT! alla är typ andra låtar. men jag har äntligen lyckats hitta en! jag är lycklig !
Aja, Och mina "slut" grejer.... jag kör med det här den här gången

HEJDÅALLAPERSONERSOMÄLSKARAMANDAMESTMENJAGGÖRDETMESTENDÅ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0