0012: Topp 5 i bloggar

Nu sitter man här och funderar över vilken som är ens favorit blogg. Och jag har kollat runt på alla topplistor och så. Och jag är ju som MÅNGA andra, jag gillar Kenzas blogg. Men det är ju inget fel på det ! den äger.. men den är ändå inte min favvo blogg :P
Jag har gjort en topp 5 , kolla !
5.Fannyee.blogg.se <3
4. Blondinbella
3. Kenza
2. desireenilsson.blogg.se
1. tjuvlyssnat.se

VARFÖR jag har lagt tjuvlyssnat etta är för att det är en blogg man verkligen kan GARVA åt.. Jag menar,det är ju också taget från VERKLIGHETEN! det här är något skönt de har skrivit :

Två A-lagare sitter utanför på en bänk och konverserar med varsin trisslott i handen.
Alkis 1: JAG HAR VUNNIT!
Alkis 2 rycker åt sig lotten och studerar den noggrant.
Alkis 2: Ja tamefan, du har vunnit!!
Alkis 1 börjar vingla in mot affären.
Alkis 1 (överlyckligt): JAG HAR VUNNIT!
Han kommer in i butiken och plockar ut sina 25 kr..


Haha, så Jevla skön.. fortsätter garva som nåt jävla monster.. Jag är läskig..
Jag har tänkt på en annan sak, man kan bli ledsen ( asså inte börja grina, utan typ besviken ) av några JÄKLIGT puckade grejer. För nyss blev jag skit glad för det kändes som jag fick ett sms. Men det visade sej att det bara var kalendern.... men det löste sig snabbt, för det visade att jag skulle få månadspeng ! Ibland har man tur..
Aja .. Jag har haft min blogg i typ 4 dagar, och har typ alltid bytt "slut grej ", eller okej. .Två gånger iallafall.. man får ju se vad som kommer bli den "officiella" grejen .. haha


KRAMAR O MASSA ANNAT SKIT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0