0010

Hellows!
Jag kom precis at tänka på earth hour.
Asså, vilka släkte ?
Jag släkte bara lampor, kollade på robinsson !
också var det ju stan imorgon då !
Ska köpa ett linne eller en cardigan, kan inte välja !
Hjälp mig !
Båda är från H&M
Men linnet kostar 68 och cardigan typ 200 , kommer inte ihåg.
Ska gå in på h&m's hemsida och kolla.
Vi har ju inte bestämt var vi ska äta, eller vi har nu, men det tog LÅÅÅNG TID!
Amanda och jag ska äta på MCDONALDS!!
Hoppas att några mer iallafall äter på mcdonalds .. Fast det blir ändå skita skoj!
Alla äter på olika ställen, och sen kommer vi vara vid scenen typ hela tiden. Men om killarna trodde att vi INTE skulle shoppa, så hade de FEL!
Vilka var förresten och såg EMD igår ?
Det var iallafall jag. ÄLSKA EMD!

PUSSOKRAM






Det är inte en sån här jag ska köpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0