0008

HHEJ
jag kommer nog inte hinna skriva idag heller :(
För vi ska till stan och se EMD!!!
Men jag kan försöka skrive lite :P
Igår var det fest hos emma.k
Det var skit kul!
Jag var med Cornelia, Olivia och Lovisa i lag. Tillsamans hette vi STEK (Jag var S:et!)
Vi körde lite lekar och det var skit kul!
När jag kom hem kollade jag på ssk matchen , Det var kul att se, men det var skit att de förlora på straffläggningar.
Men men, man överlever ju iallafall.
Idag är det Earth Hour, men jag kommer INTE släcka , eller kanske några lampor men INTE tv:n.
Det är väl bra att göra något för miljön, men vafan tänkte de när de tog 20:30 - 21:30.
Det är ju då alla bra tv: program går. Jag skulle inte ha några problem om det var någon SMARTARE tid, men det var det inte, så jag har problem! Jag plattade hååret igår till festen , och det blev snyggt, ni får se resultatet typ imorgon .
Emma fick ju även en mobil. En sån som alla har, i brun. Jag är mobbad och har en sån i silver. men Amanda stöttar min kampanj . Vi hade även Vikarie igår (och som tur var, inte lisskulla!!! ) han hette Danne, och jaa, vi FÖRSÖKTe lura honom på vissa grejer, men så bra gick det itne. Tillexempel att jag hette Cazzandra, och att Amanda hette Jennifer. Men det gick ju skit, lika skit som ssk matchen. Aja, skriver imorgon om EMD, ellr ikväll . ses iallafall snart

FUCKYOUPUSSOKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0