0006

HHEJ
har varit och lämnat de jävla tulpanerna.FÖRSISTAGÅNGEN!
Annars är det väl som vanligt, dampar på brorsan, dampar på mamman, dampar på cpdatan, dampar på pappa, dampar på hunden, dampar på en jekla parfym ...  Jaa, exakt som det brukar vara!
Lyssnar på NRJ och Garvar ihjäl mejj åt knappen och hakkim's wakeup call!
En gång ringde de någon och sa att han var ett pappa till ngt barn, det var SKIT kul!
Trasslar ut sladdarna till hörlurarna, som kommer ta en miljjon år.
fan. Det var måns.Fan. palla lyssna på han nu.
Aja, STAN PÅ MÅNDAG! :P
Jag lärde mig något nytt idag!
sebbe kna faktist vara smart ibland!
som idag, när han kom på att vi kunde vara på stan allihoppa på studiedagen, kan bara säga geni XD
Får damp på min blogg, asså själva designen.. OJ, nu är det WAKE UP CALL!
Undrar vad som skulle hända ifall jag amnälde fanny till det.
Men KOMMENTERA innan jag börjar skriva nåt annat skit!

FUCKYOUPUSSOKRAM

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar dej, när ska vi sammlas och allt på måndag, och vart ?<3

2009-03-26 @ 19:51:29
URL: http://iidaaw.devote.se
Postat av: fannyee

FIA! ILOVEYOURBLOGG:D<3<3

2009-03-26 @ 20:34:22
URL: http://fannyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0