0005

jaa, jag vet att jag skriver många inlägg, men så e det bara.
Så om du vill läsa min blogg, LEVMEDDET

HHEJ
just nu sitter jag hemma och gör ingenting.
joo, jag sitter och tänker på vad jag ska skriva om!
Att killarna faktist börjat mogna lite, jag menar med bdb och allting ;D
och det är jävligt kul!
Iallafall. På måndag ska vi och shoppa.
Och om jag har förstått (
vilket jag förmodligen inte har)
Så ska vi ta bussen 20 över elva. För jag kommer aldrig att hinna med en tidigare!!
imorgon ska vi ha en vikarie (JIPPI)
och jag är bara så JÄDRAGLASJUSTNU!!
Men varför kan jag inte säga.. det är en hemlighet mellan fanny och mejj!
MOHAHAHA

FUCKYOUPUSSOKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0