0004

HHEJ!
Nu ska fanny och jag gå och köpa glass. Eller inte nu, när mamma kommer.
För vi måste låna pengar av henne! (inte för att jag inte har råd, utanför att jag inte vill slösa )
Aja, jag ska iallafall ta en daim, om det finns som det aldrig gör i vår jävla kiosk.
Men fanny ska ta ne cornetto.Tror jag.
Och fanny vill också att naturen ska må bra, genom att spruta victoria's secret parfym på balkongen.
vilken miljö räddare, va!!
Det måste vi säga till uffe, för han kommer bli skit glad!
Och fanny blev ganska ledsen för en stund sen, joo, för hon fick inte följa med till stan.
Eller hon fick, men hon kunde inte, vilket betyder att fanny inte kan köpa sin vackra frans väska. Men så smart som fanny är kom hon såklart på en lösning! TAXFREE, typ skrek hon.
Jaa, så glad blir fanny över att få köpa sin fina väska .
Även Choklad kan man köpa på tax-free.
Choklad.
Choklad.
Choklad.
Okejj, Fanny och jag ska till kiosken snart och jag ska köpa choklad- Glass !
Nu blev jag JÄDRIGT glad! Men inte lika glad jag blev som när En person som gav mig presenter och sa att jag var med på tv och sa att "du vte väll vem jag är!?! " (gör jag? ) och " Du har ju NAMNSTAG idag! (har jag :O ?)
Men jag blev iaf glad. Jag fick en klocka som jag redan har, en bok som jag redan har, och lite mer grejor som jag redan hade, konstigt VA!?! och sen blev det massa skrikande..
Sen lyssnade vi på C&J hela jävla tiden. Ett bra sätt att utnyttja tiden på!
Och så ringde min pappa mig. Min pappa är i indien. Han ska köpa löshår åt mig där!
Och en sak till :

DET ÄR SÅ JÄDRA BILLIGT I INDIEN!
Jo, han åt två stora luncher med oxfilé för 18 KRONER!!!!!


FUCKYOUPUSSOKRAM

Kommentarer
Postat av: LOVISA

hhej FIA ;)

det verkar som du haft en rolig dag XD <33

2009-03-26 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0