0001

hej :D
Idag har jag varit i skolan, som vanligt :P
Vi skulel ha en vikarie , men istället fick vi lisskulla (Alias pissknulla)
Aja, det var helt enkelt en skit dag. Men man överldevde ( Konstigt nog)
Just nu sitter jag inne på youtube, och dampar på alla roliga videor.
Liksom palla att ladda ner musik, som en gammal citat av fanny isgren :
- Det finns något som kallas youtube.
Och det gör det ju faktist! så alla dumma människor som sitter och laddar ner musik, lägg av med det och gå in på youtube! 
Är md fanny jsut nu (ovanligt, jag vet!)
Hon lyssnar på justin bieber, en jäkligt duktig sångare!
Har inte mycket mer på hjärtat.
Skriver mer ikväll!

PUSSOCHKRAM SOFIA

(eller ska man säga fuck you, puss o kram? )

Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHA, tror jag skrattar ihäj mig fia!

Härlig blogg ;D<3

2009-03-26 @ 14:51:59
URL: http://fannyee.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg fia! :P <3

2009-03-26 @ 15:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0